Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 20.02.2017

З початку 2017 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 609 звернень громадян:

надійшло поштою – 189

особистий прийом громадян – 130

інформаційні запити – 5

"пряма телефонна лінія" виконкому міськради – 5

"пряма телефонна лінія" виконкому районної у місті ради – 54

державна установа "Урядовий контактний центр" – 127

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 99

За аналогічний період минулого 2016 року зареєстровано 842 звернення.

З вищих органів влади надійшло 321 звернень громадян, що складає 52.2 % від загальної кількості звернень.

Із них:

Адміністрація Президента України – 2

обласна державна адміністрація – 1

міськвиконком – 318

 63,7% (388) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: надання житла, незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

27,5% (168) звернень стосуються питань соціального захисту населення. із них 124 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

6 з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

2 звернення надійшло з питань роботи транспорту і зв”язку,

21 з питань законності та охорони правопорядку,

23 з питань освіти, виховання дітей,

3 з питань екології.

Від пільгової категорії населення надійшло 72 звернень.

З початку 2017 року надійшло 10 колективних звернення.

За звітний період комісійно розглянуто 11 звернень громадян.

(20.02.2017)

у гору